TOPLAMDA VERİMLİLİK 05 Aralık, 2017

Piyasamızın büyümesi biraz da buna bağlı... 
 
Gardenkoala – Ayvalı Sera – Yanko, üç firmanın da logoları ve kurumsal kimliklerinde bir yenilenme olmuş. Ancak sadece logolara ve kurumsal kimliklerindeki modern değişime bakarak değerlendirme yapmak mümkün olmuyor. Değişimin Gardenkoala ve Yanko'nun bu yılbaşından itibaren başlayan, Ayvalı Sera ile birlikte oluşturduğu üçlü grubun başarılı bir şekilde entegrasyonundan kaynaklandığını biliyoruz. Bu entegrasyon ve yenilenme, piyasa odaklı pozitif gelişme stratejisinin de bir parçası görünüyor. Anlaşılan, üretimde ve pazarlamada, ithalat-ihracat dengesinde, bütün rasyoneller, verimlilik üzerinden yeniden tanımlanırsa daha güvenilir bir yol haritası takip edilebiliyor. Gardenkoala genel müdürü Ahmet Fatih Çiçek ile Eurasia Plant Fair İstanbul 2017 öncesinde Adana'da yaptığımız görüşmeden edindiğimiz sonuç bu. Süs bitkileri sektörünün büyüme dinamiklerini oluşturan uluslararası piyasaya uyum sağlamış kuruluşların artması, sektörün ve mesleğin geleceği açısından oldukça önemli. Piyasamızın büyümesi biraz da buna bağlı...